Skocz do zawartości

[RSS] [L4D2] Timed Hordes [4-June-2023]


GameNation

Rekomendowane odpowiedzi

about
  • as my friends joined my lobby, the difficulty of the map design obviously did not satisfy me, even though we had some other plugins that dynamically adjusted the number of special infected, finally this appear
  • plugin dynamically adjusts the timer duration with the number of survivors, when the countdown trigger the hordes will be called unless tank alive on ground
  • plugin provides some native and forward events for modular development, such as updating the progress bar display in the custom HUD within the OnTimedHordesContinuing event

68747470733a2f2f692e696d6775722e636f6d2f

ConVar

PHP Code:

// which survivors wont affect countdown duration, 1=ignore dead survivor, 2=ignore bot, 3=ignore both
timed_hordes_checks "1"

// situations to skip hordes 1=tank on ground 2=last survivor
timed_hordes_skips "-1"

// server max survivors, to scale correct countdown duration
timed_hordes_survivor_max "8"

// min countdown duration to trigger hordes
timed_hordes_survivor_min "2"

// max countdown duration to trigger hordes
timed_hordes_time_max "180"

// min time to trigger hordes
timed_hordes_time_min "30"

// action when countdown trigger 1=z_spawn mob 2=director_force_panic_event 3=spawn tank!!
timed_hordes_type "1" 

Developer
library timed_hordes
PHP Code:

/**
 * @brief Called when hordes timer be trigger
 *
 * @param &timeHordesPast    hordes timer past
 * @param timeHordesCap        hordes time trigger line
 * @param &iHordeType        override *_type once time
 *
 * @return                    Plugin_Continue / Plugin_Changed to accept trigger,
 *                             otherwise to deny trigger.
 */

forward Action OnTimedHordesTrigger(float &timeHordesPastfloat timeHordesCapint &iHordeType);

/**
 * @brief Called when hordes timer be trigger
 *
 * @param &timeHordesPast    hordes timer past
 * @param timeHordesCap        hordes time trigger line
 *
 * @return                    Plugin_Continue / Plugin_Changed to continue timing, otherwise to skip.
 */

forward Action OnTimedHordesContinuing(float &timeHordesPastfloat timeHordesCap);

native void TH_SetHordesTime(float timeHordesPast);
native int TH_GetHordesTime();
native bool TH_TriggerHordes(); 

changelog
  • v1.0 (4-June-2023)
    - just released

Installation
  • put l4d2_timed_hordes.smx on /plugins/

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d2_timed_hordes.sp - 8.9 KB)

Przeczytaj cały wpis na stronie AlliedModders

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.