GameNation Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 REGULAMIN FORUM Art. 1: Ogólne zasady forum Rejestrując się na forum automatycznie akceptujesz ten regulamin. Każdy użytkownik jest równy wobec zasad. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników forum. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego podania przyczyny. Dozwolone jest używanie słów wulgarnych z umiarem, lecz każda obraza będzie surowo karana. Art. 2: Konta użytkowników Zakładając konto miej na uwadze to, aby Twój nick nie był podobny do żadnego z nicków administracji. Administracja zastrzega sobie prawo do oceny czy nick jest podobny, czy też nie. Konta użytkowników z nazwami nie mającymi najmniejszego sensu, tzn. przypadkowy ciąg znaków oraz te z wulgaryzmami lub obraźliwe zostaną natychmiastowo zablokowane. Zakazuje się również używania w nickach swoich prawdziwych inicjałów (imię oraz nazwisko). Art. 3: Multi-konta Na forum każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Każde powielenie konta na danym zakresie IP będzie skutkowało zablokowaniem wszystkich kont. Jedynym wyjątkiem w tej sytuacji jest to gdy kilku członków rodziny, bądź dane grono osób posiada jedno IP. Wtedy po uprzednim powiadomieniu administracji można zrobić więcej niż jedno konto na danym IP. Art. 4: Tematy Użytkowników Przed założeniem tematu sprawdź czy już podobny nie istnieje. Jeśli Twój temat został zamknięty bądź usunięty, nie zakładaj go ponownie. Zgłoś temat z pytaniem co było powodem zamknięcia/usunięcia zawartości. Staraj się rozwiązywać swój problem czytając tematy innych użytkowników, szukając informacji na forum, bądź na podstawie swojego doświadczenia. Temat nazywaj zwięźle, krótko i na temat, tak samo pisz w nim jego treść. Zabronione jest wypowiadanie się w starych tematach takich, które nie były odświeżane od trzech miesięcy. Akceptowalna jest tylko wypowiedź rzetelna, która wnosi jakieś rozwiązanie lub coś nowego do danego tematu. Art. 5: Posty Zabrania się spamowania w jakimkolwiek dziale. Zabrania się pisania postu pod postem, używamy opcji EDYTUJ. Nie powtarzamy wypowiedzi innych użytkowników. Odświeżanie tematów dozwolone jest raz na 24h. Piszemy prosto i treściwie. Zabronione jest wyzywanie innych użytkowników forum. Staraj się pisać używając poprawnej polszczyzny (ortografia oraz interpunkcja). Zabronione jest pisanie w kolorach czerwonym i zielonym, te kolory przeznaczone są tylko dla administracji i moderacji. Zabrania się pisanie tylko i wyłącznie z użyciem capslock'a czyli WIELKIMI LITERAMI. Zabrania się używania pisma "GaMeNaTiOn.Eu". Zabrania się pisania Każdego Słowa Rozpoczynając Wielką Literą. Zabrania się pisania całej wypowiedzi pogrubioną czcionką, podkreśloną czcionką, przekreśloną czcionką lub kursywą. Dana edycja jest dostępna tylko po to, by podkreślić znaczenie danego słowa w wypowiedzi. Zabrania się urzywania rarzoncych błenduf ortograficznych. Zabrania się pisania całego postu kolorem. Kolory są po to, aby podkreślić jakieś słowo "klucz" w wypowiedzi. Odpowiadając na podania na jakąkolwiek funkcję, konieczne jest uzasadnienie swojej wypowiedzi. Wypowiedzi w stylu "Jestem na tak, bo tak" etc. będą nagradzane ostrzeżeniem. Zabrania się wypowiadania w podaniach o adminów serwerów graczom, którzy nie grają na serwerze, którego podanie dotyczy. Jeżeli nie gramy na danym serwerze, nie możemy mieć pojęcia co dany kandydat może wnieść swoją obecnością na serwerze. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniem. Zabrania się wypowiadania na tematy z propozycjami na serwery, na których nie gramy. Takie posty będą weryfikowane oraz nagradzane ostrzeżeniem. Zabrania się wypowiadania w tematach dotyczących propozycji na nasz serwer Discord/TS3, jeżeli nie spędzamy na nim czasu. Administracja zastrzega sobie prawo do weryfikacji każdego posta oraz nadaniu mu statusu "SPAM" i o ostrzeżeniu danego użytkownika. Art. 6: Awatary Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia awatara jeśli uzna go za niewłaściwy bez podania przyczyny. Zabrania się używania awatarów i sygnatur z treściami rasistowskimi oraz takimi, które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe. Za umieszczanie takowych można uzyskać bana na tydzień lub w przypadkach notorycznych perma. Art. 7: Sygnatury Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia sygnatury bez podania przyczyny, jeżeli uzna, że łamie postanowienia danego regulaminu. Maksymalny rozmiar treści (obrazek/gif/film etc.) w sygnaturze może wynosić 500px x 500px. Sygnatura może zawierać tylko jedną grafikę/film/gif'a etc. (wyjątkiem jest ranga VIP na forum). Art. 8: Niedozwolone treści Na forum zabrania się następujących rzeczy: - reklamowania konkurencyjnych serwerów/sieci w miejscach innych niż te, które są do tego przeznaczone - pisania treści obrażających innych użytkowników - pisania treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów agresji - pisania treści, które zawierają treści prywatne - np. cytatów itp. - w celu uszanowania prywatności osób, które nie chciały publikacji jakiejś rozmowy - pisania treści propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające - pisania treści ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych z ustrojami opartymi na dyktaturze - pisania treści o terrorze lub nienawiści - np. faszyzm, nazizm - pisania treści nawołujących do łamania zasad gry, omijania zabezpieczeń gry lub korzystania z bugów - zamieszczania linków do hacków, trojanów, wirusów i wszelkiego typu niedozwolonego oprogramowania - zamieszczania treści pornograficznych - linków, zdjęć etc. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników. Art. 9: Kary Niestety wielu użytkowników łamie obowiązujące tu zasady, często z niewiedzy lub złości, czasem umyślnie, czasem niechcący. Staramy się ustalać motywy, jakie kierowały w tym czasie naszymi użytkownikami i dawać kary adekwatne do czynu, jednak chcielibyśmy robić to jak najrzadziej. Art. 10: Zgłaszanie wykroczeń W przypadku zauważenia złamania regulaminu przez innego użytkownika forum należy zgłosić post użytkownika moderatorom za pomocą opcji "Zgłoś", która znajduje się w prawym górnym rogu każdego posta. Zachowania pseudo-moderatorskie są niedozwolone. Art. 11: Prawa autorskie Zamieszczając jakikolwiek tekst pisany, fotografię bądź grafikę, automatycznie zrzekasz się do nich praw autorskich na rzecz tego forum, przy czym automatycznie sieć serwerów GameNation.eu jest jedynym autorem każdej rzeczy zamieszczonej na tym forum. Kopiowanie treści zamieszczonych na forum i upublicznianie ich bez zgody właściciela sieci serwerów GameNation.eu jest zabronione pod groźbą bana na zawsze, na forum. Wersja regulaminu: 1.0 Data utworzenia: 10.04.2022 Data ostatniej edycji: 29.04.2022 Oficjalnym autorem danej treści jest sieć GameNation.eu Zakaz kopiowania bez zgody autora. Superfk, JaKuB12_12_12, fiXed i 1 inny 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi